Facebook
[ e3lan pharma ] [ عدد مرات العرض 168268 ] [ عدد النقرات 46 ]
نرحب بجميع الاعضاء الجدد برجاء العلم انه عند اضافة مواضيع الالتزام بالقسم المناسب وعدم تكرار المواضيع منعا لحذفها جميعا وحجب العضوية نهائيا وبالتوفيق للجميع ان شاء الله تعالى.

ضع إعلانك هنا

صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 11 إلى 20 من 33

الموضوع: cura sanata

الصورة الرمزية shadaa

افتراضي shadaa

shadaa
    يا جماعه انتوا واللهى ظلمين الشركه دى انا كنت شغاله فيها بقالى سنتين وناس محترمه جدا جدا وكانت فعلا فى شركه اسمها جيفن هاوس والشركه دى قفلت بعد الثورة بس الناس المحترمه الى كانوا فيها طلعين مرضيين جدا لكن معظمهم كان بيعمل مشاكل وبردوا صاحب الشركه على الرغم من الظروف الى البلد كانت فيها قبض الناس ونصيحه منى اتقوا الله فى كلامك عن الناس

Facebook Comments - تعليقك على الفيس بوك ابسط دعم لنا

الصورة الرمزية shadaa

shadaa
    يا جماعة انتوا ظلمين الشركه دى انا اشتغلت فيها سنتين وبجد كل فريق الاداره محترمين جدا جدا وفعلا كان فى شركه اسمها جيفن هاوس وقفلت بعد الثورة يا جماعه حاجه بالعقل مشروع مش مدخل حاجه يبقى يفضل مفتوح ليه وعلى الرغم من ظروف البلد وقتها مدير الشركه قبض جميع الناس على اساس شغلهم وتعبهم وياريت نصيحه اتقوا الله فى الكلام الى بتكتبوه .

دنيا
    انا من الناس دى اللى اشتغلت فى جيفن هاوس ومقبضناش مرتبات كاملة تلتين المرتب
    وهو مش بيجبى علينا اصلا ده مرتبنا وتعبنا واصلا ده دوا طلع مفكوس شوية ترمس اللى هو السليسون وشوية نعناع اللى هو الانجين
    وكمان الشركات المحترمة وقت الثورة الناس قبضت مرتباتها فى ميعادها ومكافات احنا لا الشركة صفت لمت فلوس من السوق وفلسعت واخدنا مرتبنا متاخر وكمان مش كامل اتنصبعلينا من الاخر لو الشركة محترمة اصلا ليه مدير الشركة ساب الشركة وراح فتح واحده تانيه فى المنصورة ومعروف اى شركة مفتوحة فى طنطا والمنصورة من الشركات الفكسانة اللى بتسرق من دم الناس
    بيخسروا ايه اصلا هما اصلا مصرفوش حاجة عشان يخسروا الكلام ده على حد تانى
    يعنى ايه الناس اللى فيها مرضيين وقتها ومين كان بيعمل مشاكل اصلا
    مفيش شركة محترمة بتبقى مرتبك من التارجت لو محققتيش متقبضيش والخصومات اللى فيها اللى شغالة على ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
    انا شغالة فى شركة محترمة للغايه ادويتها اصلا شغالة من غير مندوبة مشفتش حد فى الشركة لو تارجتوا متحققتش ميقبضش ولا الخصومات اللى بشوفها

دنيا
    لا تعالى حضرتك كيورا اصلا محدش يعرفها لا دوا شغال ولا حتى مندوب يسمع عنها غير الدوا اللى فيها معدوش بيشتغلوا عليها بيشتغلوا على دواء واقع اسمة اظن برو كيور

دنيا
    واللى كانوا شغالين عليها دواء فاكس برضة كفايه النصب اللى نصبتوه على الدكاترة كفاية الشيك اللى اتودا للدكتور ومالوش رصيد والدكتور كان هيوديهم فى داهيه بس احترامه وقيمته ما رضاش ينزل بمقامة لناس زى دول

الصورة الرمزية shadaa

shadaa
    اولا الشخص اللى بتتكلمى عليه دة وقلتى انه ساب الشركه وراح فتح شركه تانية دة هو السبب فى المنتجات اللى انتى بتتكلمى عليها وعلشان كدة صاحب الشركه
    هو اللى مشاه وهو بأه المسؤل الاول والاخير عنها بكل مجريات الامور وبعدين دلوقتى لو سألتى على شركه كيورا ساناتا هاتلاقيها كويسه جدا
    وبعدين البروكيور دة منتج فعال للغاية بس الفكرة أن الشركات المحلية كلها كدة مش معروفة اوى ولا منتجاتها معروفة .
    وبالنسبه للمرتبات تقريبا أن الشركات دى كلها بيتعاملوا بالترجت .

الصورة الرمزية 3ali

3ali
    اولا يا جماعة انتو بتتكلمو علي ايه . هو لية كل الناس بتتكلم من ناحيتها هيا بس محدش بيبص للشركة ومصروفاتها وبرضه خلينا واقعيين يعني ايه المندوب ميحققش تارجت في الشهر وعايز يقبض طيب لو الشركة كلها محققتش اصحاب الشركة تجيب منين تقبض الناس فلازم يكون في عقل في التصرف واكيد اي قطاع خاص كدة بيعاملك زي مابتجيب بتاخد وعلي فكرة انا مليش مصلحة في كدة بس انا بقول وجهة نظري .
    وثانيا منتجات الشركة دي ايه وكام منتج وشغالة في اي مناطق في الجمهورية

الصورة الرمزية shadaa

shadaa
    يا استاذ على الشركه دى اسمها كيورا ساناتا مقرها الرئيسى طنطا وليها فرع بالصعيد وتعتبر شغالة فى مناطق الجمهوريه كلها
    وليها 6 منتاجات والشركه وخده منتج الوكيل الوحيد فى جمهوريه مصر العربيه واجمالى تخصصتهم جلديه
    وعظام ومسالك بوليه وجراعه ونسا .
    ولو عايز تعرف اكتر ادخل على موقع الشركه www.curasanata.com هتعرف كل الى انته عاوزة .
    ودى اخر المعلومات الى عندى علشان انا بعد كده سبتهم وتجوزت .

دنيا
    الكلام اللى بتقوليه معدش شغالين على الادوية خالص وبرو كيوووووور ايه فعال ده ده بشهادة الدكاترة قالوا عليه مالوش اى تاثير وكانوا هيودوكوا فى داهيه واسمع الكلام ده من ناس كومبيتيتور كبيرة جداااااااااااااا فى السوق ولها قيمتها بيقولوا على البرو كيور دى تحشيشة وانا اعرف دكاااااترة فى الجماعة وهما اللى قالولى دى بلسانهم والكلام دة مش عليا وكيورا ايه اللى ليها اسم فى السوق هو حد عارفهم اصلا ظبطوا كم دكتور لموا فلوس وخلاص وبقيت الدكاترة متعرفش حاجة عن المنتجات الفكسانة انا شغالة اهو عمرى ما قبلت مندوب لكيورا خالص واصلا دى شركة المفروض كانت تتقفل ونبلغ عليها وزارة الصحة وتتشمع

دنيا
    التارجت مهم طبعا بس غير محدد القبض بالتارجت لو محققتش مفيش مرتب مين قال الكام ده طبعا ما بيحصلش فى الشركات المحترمة لكن الشركات الواقعة هيا اللى بتعمل كده

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ظ…ظˆط§ظ‚ط¹ ط§ظ„ظ†ط´ط± (ط§ظ„ظ…ظپط¶ظ„ط©)

ظ…ظˆط§ظ‚ط¹ ط§ظ„ظ†ط´ط± (ط§ظ„ظ…ظپط¶ظ„ط©)