Facebook
نرحب بجميع الاعضاء الجدد برجاء العلم انه عند اضافة مواضيع الالتزام بالقسم المناسب وعدم تكرار المواضيع منعا لحذفها جميعا وحجب العضوية نهائيا وبالتوفيق للجميع ان شاء الله تعالى.

ضع إعلانك هنا

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 20

الموضوع: معلومات عن شركة advocure

M0dy 043 معلومات عن شركة advocure

m_ibrahim816
    كل عام والكل بخير وصحه وسعاده
    كنت حابب استفتسر عن شركة هيا شركة جدبده عندها منتجات للقلب وبتتميز انها بتنزل باول جينيرك او بديل زى ال advochol البديل الوحيد حتى الان لل crestor فى السوق المصرى والناس غايه فى الادب داخل الشركة ممكن لو حد يعرف اكتر يقول ......................وشكرا

الموضوع الأصلي: معلومات عن شركة advocure || الكاتب: m_ibrahim816 || المصدر: موقع مندوب الدعاية الطبية

كلمات البحث

مندوب دعاية، شركة ادوية ، فرص عمل ، ادوية ، فاكنت

Facebook Comments - تعليقك على الفيس بوك ابسط دعم لنا

التعديل الأخير تم بواسطة منى 2007 ; 01-20-2010 الساعة 06:51 PM

m_ibrahim816
    ياريت حد يفدنا

الصورة الرمزية Admin

Admin
    بداية لشركة زى منت بتقول منتجاها تبدو جديدة بس انا سمعت عن الاكستريم من احد مستحضرات الكالسيوم وهو مسمع شوية الايام اللى فاتت
    الشركة تبدوا من موقعها انها كويسة مش عارف بقة حد م الاعضاء يقدر يفيدك ولا لا على نظامهم
    سايت الشركة للعنوان وتفاصيل المنتجات http://advocurepharma.com/extreme.htm

لا تمر مرور الزائرين فشارك ولو بكلمة تفيد بها الاخرين
    اطلع على قوانين المنتدى من فضلك قبل المشاركة
    اعمل معنا على اثراء المحتوى كى نحقق اعلى افادة
    بلغ عن اى مشاركة مخالفة ليتم التعامل معها فى اقرب فرصة لدخول المشرفين

الصورة الرمزية lastpirate

lastpirate
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    ازي حضرتك يا دكتور رمضان كريم
    زي ما دكتور سامح قالك والشركه بتثبت حضور في السوق واتعملت معاهم من جوه ناس محترمين كلهم من اول المدير لحد السوبرفيزر بس كاي شركه لوكل وجودها في السوق هيبقي صعب والتحقيق هيبقي صعب بس انا اتمني انها تكبر في المستقبل لان الناس اللي جوا محترمين جداا وناس ذوق جداا وانت هتلاحظ ده من التعامل ومش عايز اقولك ان منتجاتهم قويه اووي مش بيعملوا حاجات للبيع وخلاص بس التحقيق فيها هيبقي صعب وكبدايه مش وحشه لكن اللوكال ومشكلته المعروفه عتدهم الادفوكول فعلا ده روفاستاتين وعندهم دوا اسمه جاسموفاك عباره عن موسابرايد 5 مجم لعلاج الارتجاع المريئي من اعراضه الحموضه والكلام ده عندهم دوا للحروق والجروح مش فاكر اسمه عندهم فيمي روز ده من الحاجات اعتقد القويه بالنسبالهم حاجه للدوره الشهريه وبرده فيه دوا اسمه سيبروكسيل xl-500 ده مضاد حيوي مجموعة الكينولون مره واحده يوميا من الادويه القويه غير ال 1000 بتاع شركه تانيه وفيه كذا دواء هتلاقيهم كلهم بتاع 10 ادويه ولا حاجه بس بجد بجد اللي لفت نظري معاهم الاحترااااااااااام اللي في الشركه بجد كانوا ناس كويسييين بكل معني الكلمه وكلهم كانوا خبره في شركات مالتي ناشيونال وعندهم كذا لين بيشتغلوا حاجات كارديو للقلب وفرعهم الرئيسي في المنصوره والمكان بتاعهم في مول عبير شارع بطرس غالي عند موقف الميني باص مرتباتهم من 1200 ل 1400 اعتقد فيه عربيه بس لو حققت 100% وده كلام الله اعلم بيه طبعا ... اتمني المعلومات تكون مفيده وربنا يوفقك يا دكتور وقولنا عملت ايه معاهم واحنا ان شاء الله نفيدك

m_ibrahim816
    انا اتقبلت فعلا بس متردد ابدا ولا لا انا لفت نظرى طريقه التعامل الكويسه والمحترمه من المديرين وحاسس ان المنتجات الى حد ما عن بقيه الوكال محترمه مش عارف ابدا ولا لا وهما قالولى العربيه بعد 6 شهور وممكن من الاداء بتاعك تبقى قبل كده

m_ibrahim816
    اللى اتقالى فى الشركة ان الاكستريم اللى هو الكالسيوم والفيمروز والحاجات دى مبيتعملهاش دعايه دلوقتى من الشركة الشركة مهتمه اكتر بالادوية وانها تنزل باول بديل للبراند زى الادفوكول اللى مخلينى اقلق هو نظام العربيه حاسس انه مش واضح ومفيش كلام مؤكد اذا كان فى عربيه ولا لا ودى نقطه لو اتاكدت ان فى ان شاء الله عربيه حبدا
    الفكرة انى خريج صيدله 2008 وعملت تقريبا فى كل المالتى ناشونال ووصلت للفاينل انترفيو ومكنش بيحصل نصيب فانا بفكر ابدا فى شركة ليها مستقبل واكبر معاها ياريت حد يفدنى بمعلومات اكتر عن نظام الشركة ونظام العربيه لو سمجتوا

الصورة الرمزية lastpirate

lastpirate
    يا دكتور المعلومات اللي كتبتهالك عن الشركه كتير ومفيش اكتر من كده عنهم ولو حابب حاجه معينه اسئل وبالنسبه للعربيه مع التحقيق وده صعب زي ما قولنا انما انت الاهم تصلي صلاة استخاره وتشوف الانسب ليك حاليا ولظروفك وتنزل تجرب متستناش كتير وهتستفيد اكيد ياما تبداء تشوف حاجه تانيه وهكذا بالنسبه للعربيه كمان موضوعها معروف في اي مكان ومحدش بيديها اقل من 3 شهور وبعدين كل الناس بتستعجل علي العربيه وعلي فكره ده مش مظبوط مش اهم حاجه في الشغل العربيه بالعكس ديه ممكن بعد كده تتقل عليك الشغل واعرف ان اي مكان في الدنيا مهما كان ان شاء الله مالتي مليون ناشيونال مبيديش حاجه لوجه الله ثواب يعني لاا ده بيبقي عايز شغل من نار وديه طبيعه الشغلانه ديه لانها شغلانه فهلوه ملهاش اي علاقه بالطب ولا بالصيدله اساسا واثبت نفسك بتعبك
    "دخل الشتا وقفل البيبان ع البيوت::
    وجعل شعاع الشمس خيط عنكبوت
    وحاجات كتير بتموت فى ليل الشتا::
    لكن حاجات أكتر بترفض تموت "
    وعجبي...!!

m_ibrahim816
    انا متفق معاك وانا بس عايز حد يكون اشتغل فيها قبل كده يقولى فى فعلا عربيه ولا ده كلام انترفيوهات بس

the_rock2010
    على فكره الشركه باعت الاكستريم لشركه تانيه اسمها دولكس .. وهي شركه كويسه فعلا ونظام العربيات لسه داخل الشركه في وقت حديث

m_ibrahim816
    لا اان بتكلم عن advocure والبرودكت بتاعتها المعروفه محدش اشتغل فيها قبل كده ولا يعرف حد اشتغل فيها شخصيا قريب يعنى علشان اتاكد من عرض العربيه

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)