Facebook
نرحب بجميع الاعضاء الجدد برجاء العلم انه عند اضافة مواضيع الالتزام بالقسم المناسب وعدم تكرار المواضيع منعا لحذفها جميعا وحجب العضوية نهائيا وبالتوفيق للجميع ان شاء الله تعالى.

ضع إعلانك هنا

صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 29

الموضوع: $مرتبات شركات الادوية$

افتراضي $مرتبات شركات الادوية$

dr-ahmed.k
    السلام عليكم و رحمة الله
    فى البداية احب اشكر فى هذا المنتدى الرائع الذى تعلمت منه الكثير.
    انا عاوز اسأل عن سؤال, ومعلش ان كان مادى شوية. فى النهاية الواحد بيشتغل علشان العائد المادى و الاحترام,عن المرتبات فى شركات الادوية للمناديب
    عن اعلى الشركات فى المرتبات ( اعلى شركة) و ((كام..؟)).....وبردو احسن العربيات؟

وايهما اعلى فى العائد المادى جلاكسو ام نوفارتس...؟و ايهما احسن عامتا؟

معلش تانى ان كا ن السؤال مادى شوية..........اهو الواحد يعرف هو بيعمل ايه..

الموضوع الأصلي: $مرتبات شركات الادوية$ || الكاتب: dr-ahmed.k || المصدر: موقع مندوب الدعاية الطبية

كلمات البحث

مندوب دعاية، شركة ادوية ، فرص عمل ، ادوية ، فاكنت

Facebook Comments - تعليقك على الفيس بوك ابسط دعم لنا

موقوف الصورة الرمزية drmahmod

drmahmod
    انت غريب اوى...طب اقبل ف الشركة الاول واسال عنها...محسسني سورى يعني ان الشركات كلها فاتحه دراعاتها ليك وانت بتختار

الصورة الرمزية amrkhatab

amrkhatab
    ياعم الراجل حر يسال عشان بحط لنفسه بلان وهو مش قاصد الشركتين بالاسم يعنى بس حاطط مثال ولو يقصد هو حر .......... طبعا الشركتين جامدين ولهم اسم فى الماركت وواحده بتبقى اعلى من التانيه فى الاريا حسب المندوب لانه هو اللى بيعلى البرودكت مش الشركه بس حاجتهم شغاله طبعا من غير كلام ...... السلارى فى الشركتين قريبين من بعض الفرق بيبقى بسيط متشغلش بالك الفرق بيبقى بين المالتى واللوكال هو دا اللى تسال فيه موضوع العربيه اما فرنا او افيو ولا اوبتر او من الاخر اى نوع فى مستوى 60 الف عاوز تكمل انت حر عاوز بالمبلغ دا انت حر وربنا يوفقك ان شاء الله

dr-ahmed.k
    الاخ amrkhatab شكر كتيير و الله لزوق حضرتك و رضك المحترم اللى عرفت منه حاجة جديدة......و اسأل الله انه يوفقك فى حاياتك وتوصل لاعلى المناصب فى كبرى الشركات.

dr-ahmed.k
    drmhamoud (طب اقبل ف الشركة الاول واسال عنها) اسألأ عن الشركة بعد اما اشتغل فيها.......ده انتا اللغريييييييييييب اوى
    محسسنى انى جابرك انك ترض....مشعاوز ترض ما ترضش.....يا جماعة بليز اللى عنده معلومات بخصوص السؤال يفيدنى وشكرا

كريم سامي
    بص ياباشا المرتبات في المالتي متقارب جدا يعني جلاكسو نوفارتس استرا نيكوميد وباقي المالتي ناشيونال كلهم قريبين من بعض اوي بس بتختلف في حاجة دلوقتي انت هاتقبض كام طيب هاتحرق بكام علشان تحقق وفي الاخر انهي شركه الانسنتف بتاعها علي يعني نوفارتس عالي بيوصل لغايط 8 الاف جنيه في الكورتر جلاكسو بيوصل ل 20 او 25 في السنه لو حسبتها هاتلاقيهم كلهم زي بعض بس فيه شركات مالتي بتكون مرتباتهم اعلى من الباقين زي روش وزي لوند بيك وزي ليلي وزي نوفو الشركات دي مرتبها اعلى بكتير وده الفرق بين المالتي ناشيونال مع بعض يعني من الاخر المالتي ناشيونال مرتبه كله زي بعض ماعدا الشركات الكبيرة اوي زي روش و لوند بيك ونوفو وليلي والكون بتاعت القطرات وفيه كام شركه كمان مش فاكرهم وكمان المالتي ناشيونال بيختلف عن بعضه في الانسنتف فيه ناس عاليه جدا وفيه ناس هاتلاقي نفسك حرقت كل شهر وقبضت نفس فلوس الحرق في الاخر وكأنك داخل جمعيه
    المقارنه بقا بين المالتي واللوكال انا اعرف ناس بتاخد في المالتي وهما بارت تايمر زي ما اللوكال الكبير بيدي فل تايم زي جانسن وروش بارت وحجات تانيه كتير بس فيه مشكله ان البارت تايم مالتي مالهوش انسنتف خالص وبالتالي انت مالكش مكأفأه كده يعني وفي الاخر هانقول ان الشغل في المالتي ناشيونال احسن من اللوكال وده من وجهة نظري الا لما تشتغل في لوكال محترم وأخد فيه وضعك

الصورة الرمزية فاندر

فاندر
    انا معا يا دكتور كريم بس هل معلومة 8 الف فى الكورتر بالنسبة لنةفارتس صحيحية ارجو التاكيد

كريم سامي
    انا سمعت كده من الي شغالين فيها والله اعلم الكلام ده صحيح ولا لأ بس هما صحابي الي في نوفارتس قايلين الكلام ده ليه وكذا واحد في كذا منطقه بس المشكله في نوفارتس انهم مش بيدوك انسنتف على التحقيق هما بيدوك على الجروث يعني انت عامل جروث وليكن كذا في الميه يبقا بيدوك كده وبيوصل الانسنتف لي 8000 جنيه

dr-ahmed.k
    شكر جزيلا اخى كريم على المعلومات الوافية وعلى المجهود الرائع و اسأل الله انه يكون فى ميزان حسناتك.....بس عاوز اسأل حضرتك عن المرتب الاساسى
    فى جلاكسو و نفارتس.......و هل فعلا الشركات دى دخولها صعب من غير الوسايط ؟ و هل بتاخد فريش ؟

الصورة الرمزية MASTERASU

MASTERASU
    المرتب الأساسي غالبا بيبدأ 2500
    في حياتنا
    نعرف أشخاصا للحظات
    ونعرف أشخاصا لسنوات
    ونعرف أشخاصا ما بين هذا و ذاك
    ولكن في النهاية لا تبقى سوى الذكريات التي بها نظل معا دوما

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)