النتائج 1 إلى 9 من 9

الموضوع: شركه الدبيكى (market leader )

شركه الدبيكى (market leader )

فرصه هايله للعمل بشركه الدبيكى لاين 1 الاين ده شغال كويس جدا ومعظم المنتجات فيه شغاله لوحدها والدكاتره كلها عارفه المنتجات والشركه فيها امتيازات كتيره جدا
    ( السالارى- الاكسبنسات - الانسنتف - الاستابلتى ) ولو معاك عربيه فيه كار الونس ولو مش معاك بتستلم شيفروليه لانوس
    مطلوب مناديب دعايه لمحافظه القليوبيه و نص طنطا وبسيون
    Pharmacist, Vet, Physician and Science
    على من يرغب الالتحاق عليه المبادره بالاتصال بالدكتور / احمد مصطفى 0174402230

واتمنى التوفيق للجميع

وياترى المنتجات الللى فى اللين دة هى ايه والمرتب كام فل وبارت

مع احترامى لرايك يادكتور عبد الله بس الكلام ده كان من فتره بس دلوقتى الوضع اتغير كتير جدا وطبعا للافضل من الاخر الشركه نضفت معدش فيه حرق خالص معدش فيه مخازن يعنى الشغل كله بقا بروموشن بس الروشته اللى بتتكتب هتدخل فى رقمك ومتهيالى اى مندوب عاوز ينجح هى دى انسب طريقه للشغل بالنسبه له وفعلا ياجماعه ده اللى كان موجود بس دلوقتى وانا من جوه الشركه احب اعرفكم انه فعلا الوضع اتغير كتير واللى عاوز يحرق والشغل ده ملهوش مكان فى الشركه دى اما اللى عاوز يشتغل صح بجد هو ده اللى ممكن يتقدم وربنا يوفقه

ياتري يا جماعة حد عندو تاكدي لكلام الدكتورين

علفكرة يا جماعة الدبيكى شركة سيئة السمعة وصاحبها بياكل الانسنتف على المندوبين ************************************************** ******تم الحذف من قبل ادارةالموقع
    كمان يا جماعة دول فيروا ناس كتير واكلو عليهم مستحقاتهم والله الكلام دة حصل وللعلم انا عمرى مشتغلت فيها بس اعرف ناس كتير بتشتغل فيها وبيلطموا من الناس اللى فيها

علفكرة الشركة دى محرقة جامدة قوى ولما وقفوا شغل المخازن اللى فيها كانوا بيلطمواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اا

لو سمحت ياادمن ممكن تحذف تعليق kamba231 اللي بينكلم فية عن سوبرفيزو وكانة صعبان علية
    وكلامة دة ممكن يخرب بيوت ناس واحتمال كبير يكون خطاء مالوش اساس من الصحة
    ممكن يكون
    kamba231 مضايق من السوبر فيزو دة وبيعمل فية كدة
    والموقع للاستفادة من خبرات بعض وليس للانتقام من اشخاص
    خاصة ان الموضوع مش عن الشخص دة اصلا عن وظائف للناس
    بس الاخ
    kamba231 حشر الراجل دة في الموضوع ودة بياكد انة عايز يأذيه والسلام
    عن أبي هريرة رضي الله عنه : أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال : ( من كان يؤمن بالله واليوم الآخر ، فليقل خيرا أو ليصمت ، ومن كان يؤمن بالله واليوم الآخر ، فليكرم جاره ، ومن كان يؤمن بالله واليوم الآخر ، فليكرم ضيفه ) رواه البخاري و مسلم .

انا اسف اولا انى قلت اسم السوبر فايزور فعلا بس فعلا انا مقصدش ضرر لية وبعدين انا مشتغلتش معاة اساسا دة كان سوبر فايزور على مندوب صديقى وكان بيعمل سبورت كويس للمندوبين اللى معاة فالشركة واسف تانى لو كلامى اتفهم خطأ وانا همسح اللى اتكتب لو امكن

يا اخ عبداللة اللى بتكلم عنة دة ساب الشركة من فترة مع جروب كامل واعتقد انة هو اللى كسبان وشكرا على حسن ظنك وبعدين انا لو عاوز اقوم بضرر لحد ودة عمرة ميكون مبدأى هشكية فالشركة بتاعتة لو سيادتك فاهم