اعلان

النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: epci

epci

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    كنت عايز بس اعرف معلومات عن ابسى
    انا بحثت فى المنتدى ملقيتش معلومات كافيه فاياريت اللى عارف حاجه عن الشركه ميبخلش عليا بالمعلومه خصوصا لو حد شغا ل فيها
    وجزاكم الله كل خير

ايبسى ياحبى شركه كبيره بس مش عارف مالها السنه دى
    مش مهتمين بالمندوب بس انا سالت واحد كان شغال هناك بيقول علشان بيبنوا المصنع ليهم ومش هيدوا عربيات السنه دى
    وانهم قللوا الباكدج بتاعتهم كمان

بص يا دكتور ايبسي كانت شركة كبيرة ادويتها ممتازة جدا ومعظم ادويتها كانت بتاعت ليللي وايبسي اشترتها بس المشكلة الحاليه هي ان المرتب بتاعهم 1420 ومفيش انسنتيف يعني لو حققت مفيش انسنتيف وكمان العينات تقدر تقول منعدمة يعني ممكن تنزل تشتغل بالبروشور بس وساعات كمان البروشورات بتنقص والعربية المفروض بعد سنة بس بترسي علي سنة ونص

بص بقي انا حقولك حاجه انا كنت شغاله في ايبسي وبصرلحه كانت شركه كويسه جدا من حوالي ست شهور بس احنا من شهر 11 تقريبا واحنا في دكيلن المرتبات بتنزل يوم 17 في الشهر دا غير ان عملوا داون سيز للمندوبين وكل مندوب يمسكله ايريتن تلاته وبنفس الباكدج ومفيش حد بياخد عربيات خالص ولا اكسبنسات ولا انسنتف ولا فيها حاجه اسمها جفت والعينات تكاد تكون منعدمه يعني حتدخل للدكتور كده
    والجديد خالص بقي انهم حتي مبيوش الناس حقهم واللي بيمشي بيتعامل اسوا معامله مكتب المنصوره ومصر واسكندريه مفهمش غير كام مندوب اللي بيلاقي فرصه بيجري فبلاش يا دكتور احسن في حاجات كتير اوي كويسه وناس محترمين

ايبسي مين يا جماعه كلها كام شهر ومتبقاش في حاجه اسمها ايبسي مفيش استبالتي خالص وحتي الناس اللي مشت مندوبين ومديرين محدش خد حقه وكمان بالاضافه ان المرتبات بتتاخر جامد بتوصل ليوم 20 في الشهر
    الله علي ما اقول شهيد